نمایشگاه آثار کاریکاتور هنرمند بین‌المللی آرش فروغی عصر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوول بسیج هنرمندان استان و جمعی از فعالان عرصه هنر افتتاح می‌شود.

به گزارش تژگاه، نمایشگاه آثار کاریکاتور هنرمند بین‌المللی آرش فروغی عصر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوول بسیج هنرمندان استان و جمعی از فعالان عرصه هنر افتتاح می‌شود.

آرش فروغی،کاریکاتوریست لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوعات سیاسی، اجتماعی، سینمایی، ورزشی و هنری به همت سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مدت یک هفته در نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی خرم آباد واقع در میدان کیو برپا است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشتیم، افزود: عمده آثار این نمایشگاه با موضوعات سیاسی همچون چهره ترامپ است که در سطح بین‌المللی و ملی کسب مقام داشته‌اند.

کاریکاتوریست لرستانی با بیان اینکه این نمایشگاه پانزدهمین نمایشگاه کارهای من است، عنوان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ اثر به نمایش گذاشته شده که منتخبی از اثار اخیر من است.

فروغی خاطر نشان کرد:دلیل نام گذاری نام نمایشگاه به اسم ترامپیسم استفاده از حدود ۱۵ اثر در حوزه ترامپیسم و موضوعات مشابه آن در این نمایشگاه بوده است.

وی با بیان اینکه احداث خانه کاریکاتور از خواسته های دیرینه کاریکاتوریست های لرستانی است،خاطر نشان کرد: با صحبت‌هایی که با مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان و معاونت هنری این مجموعه شد به زودی شاهد راه اندازی انجمن کاریکاتور در لرستان برای حمایت از هنرمندان این رشته خواهیم بود.