حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در گفت‌وگو با رسانه‌ها بیان کرد: استقبال از ماه مبارک رمضان با غبار روبی نیامد آغاز شده و از چند روز قبل با حضور مردم در شهرهای مختلف غبارروبی مساجد آغاز شده است. وی افزود: امسال برنامه‌های مختلفی برای ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است. مدیرکل تبلیغات اسلامی […]

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در گفت‌وگو با رسانه‌ها بیان کرد: استقبال از ماه مبارک رمضان با غبار روبی نیامد آغاز شده و از چند روز قبل با حضور مردم در شهرهای مختلف غبارروبی مساجد آغاز شده است.

وی افزود: امسال برنامه‌های مختلفی برای ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: قضا سازی در سطح شهرها و ایجاد فضاهای معنوی و برگزاری نماز جماعت در مناطق روباز و جمع خوانی و جز خوانی های قرآن از جمله برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه «شهر خوبی‌ها» عنوان برنامه‌های ماه مبارک رمضان در لرستان انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: عنوان شهر خوبی‌ها از دو جهت انتخاب شده است، هم اشاره به ماه رمضان دارد و هم شهر خوبی‌ها به عنوان محیط جغرافیایی مد نظر است.

قدرتی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ویژه دیده شده برای ایام ایام «نشر خوبی‌ها» است که توسط مردم در محله‌ها انجام می‌شود، تصریح کرد: در نشر خوبی‌ها اقشار مختلف مورد توجه هستند و به عنوان مثال در یک محله ممکن است یک مغازه‌دار، یک پزشک،ورزشکار و … مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان افراد صالح محله‌ها به خاطر نشر خوبی‌ها معرفی خواهند شد.