به گزارش تژگاه، ۱۴۰ تن از بهترین و برجسته‌ترین خبرنگاران غزه در حین انجام وظیفه خود به شهادت رسیدند. این شهیدان، با ارزشمندترین دارایی‌های خبری خود را در راه حقیقت و اطلاع‌رسانی به مردم انجام می دادند.   خبرنگاری در غزه با دیگر جاها متفاوت بوده و هرگز قابل قیاس نیست، شهدای خبرنگار غزه با […]

به گزارش تژگاه، ۱۴۰ تن از بهترین و برجسته‌ترین خبرنگاران غزه در حین انجام وظیفه خود به شهادت رسیدند. این شهیدان، با ارزشمندترین دارایی‌های خبری خود را در راه حقیقت و اطلاع‌رسانی به مردم انجام می دادند.

 

خبرنگاری در غزه با دیگر جاها متفاوت بوده و هرگز قابل قیاس نیست، شهدای خبرنگار غزه با شجاعت و استواری در مقابل خطرات ، تهدیدات متعدد و حملات هوایی و زمینی رژیم غاصب صهیونیستی که در روز و شب‌های طولانی غزه وجود دارد، ایستادگی می‌کردند.

 

آنها با نذر جان خود لحظه‌ای از تلاش برای بیان واقعیات و نشان دادن چهره پلید صهیونیست دست نکشیدند و تا آخرین لحظه زندگی خبرها و رویدادهایی که در غزه و در مناطق دیگری اتفاق می‌افتاد را به دست مردم رسانند.

 

شهیدان خبرنگار غزه به عنوان صدایی نماینده برای مردم، در معرض خطرات بسیاری قرار گرفتند، اما با این حال، آنها در راه اطلاع‌رسانی به جامعه ، به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی پرداختند و تمام توان و تلاش خود را کردند تا رازهایی را که در زیر خاک غزه توسط رژیم کودک کش پنهان شده بودند، فاش کنند.

 

شهیدای خبرنگار غزه نمادی از دلاوری، صداقت و تلاش بی‌وقفه برای روشن کردن حقایق بودند؛ که با تمام قدرت و شجاعت خود، آنها به روایتگرانی واقعی از رویدادها تبدیل شدند و ما را در جریان اتفاقات قرار دادند.

 

با افتخار و احترام ایستاده و به یاد شهیدان خبرنگار غزه می نویسم که حقیقت باید به هر قیمتی که باشد، بیان شود و در راه روشن کردن گوشه‌های تاریک جنایات و نسل کشی رژیم‌جعلی صهیونیستی، هیچ تعدیلی نکنیم.

  • نویسنده : احمد ملک‌زاده