به گزارش تژگاه، مسعود عبدی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارتباط با عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی که به تلافی از حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع داشته و این یک دفاع کاملا مشروع بود.   وی‌ […]

به گزارش تژگاه، مسعود عبدی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارتباط با عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی که به تلافی از حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع داشته و این یک دفاع کاملا مشروع بود.

 

وی‌ افزود: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات مشروع از حق مردم خود دفاع نمود و اقتدار خود را بار دیگر نشان داد.

 

این سرمایه‌گذار و فعال بخش خصوصی و مالک باشگاه خیبر امنیت را دستاوردی بزرگ دانست و گفت: تمام تلاش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت کشور و کشورهای منطقه است و در حقیقت این رژیم اشغال‌گر و سایر کشورهای متجاوز هستند که بدنبال ناآرامی در منطقه هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بدنبال دفاع از مظلومان است، خاطرنشان کرد: همه افراد با همه تفکرها باید بدانند که امنیت خط قرمز کشور است و همه باید حامی امنیت کشور باشند.

 

عبدی یادآور شد: کشور ما برای این اقتدار و امنیت شهدای زیادی تقدیم کرده و حفظ دستاورد خون این شهدا واجب است و همه باید قدردان اقتدار و امنیت باشیم.