افشین بازگیر امروز عصر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری شهرستان چگنی و به صورت مشارکت با هیات نظارت بر انتخابات برگزار شد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری یک انتخابات سالم انجام شده است، اظهار کرد: هیات اجرایی شهرستان چگنی اصل بی طرفی را در دستور کار قرار […]

افشین بازگیر امروز عصر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری شهرستان چگنی و به صورت مشارکت با هیات نظارت بر انتخابات برگزار شد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری یک انتخابات سالم انجام شده است،

اظهار کرد: هیات اجرایی شهرستان چگنی اصل بی طرفی را در دستور کار قرار داده و در همین راستا از افراد معتمد شهرستان که در عرصه انتخابات از کاندیدای خاصی طرفداری داشتند، استفاده نکردیم.

وی با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی نظام یعنی اعتماد مردم، گفت: عوامل اجرایی در شهرستان چگنی ۱۵۰۰ نفر هستند که دوره‌های آموزشی را برای این افراد برگزار کرده‌ایم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان چگنی بیان کرد: ۶۵ شعبه ثابت و سیار کار اخذ رای در شهرستان چگنی را انجام می‌دهند.به گفته بیش از ۳۲ هزار واجد شرایط رای در شهرستان چگنی وجود دارد.

فرماندار شهرستان چگنی گفت: بیش از ۱۰ کاندیدای بومی چگنی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داریم.

بازگیر در خصوص برگزاری انتخابات به صورت سیستمی و آنلاین هم توضیح داد: به جز دو روستای شاهیوند هیچ نقطه کوری در شهرستان نداریم، البته در این دو روستا هم دکل و تجهیزات نصب شده است که اگر امروز برق ۳ فاز به این دو روستا هم برسد انتخابات در شهرستان چگنی ۱۰۰ درصد به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گفته وی تاکنون در شهرستان چگنی مدیر و مسوولی در خصوص تخلفات انتخاباتی عزل نشده است، تخلفات تبلیغاتی کاندیداها هم صرفا به یک تذکر ختم شده است.