حجت الاسلام والمسلمین هبه اله هاشمی امروز ظهر در نشست خبری با اصحاب که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چگنی برگزار شد، اظهار کرد: ۳۰۰ ناظر شورای نگهبان بر روند اجرای انتخابات در شهرستان چگنی نظارت می‌کنند. وی با اشاره به اینکه ۶۵ شعبه اخذ رای در سه بخش ویسیان، شاهیوند و بخش مرکزی داریم، […]

حجت الاسلام والمسلمین هبه اله هاشمی امروز ظهر در نشست خبری با اصحاب که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چگنی برگزار شد، اظهار کرد: ۳۰۰ ناظر شورای نگهبان بر روند اجرای انتخابات در شهرستان چگنی نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ شعبه اخذ رای در سه بخش ویسیان، شاهیوند و بخش مرکزی داریم، افزود: ۶۵ ناظر مسوول،۲۰ سرناظر، ۱۵ نیرو و ۲۰۰ ناظر کار نظارت بر اجرای انتخابات را در شهرستان چگنی انجام می‌دهند.

رئیس نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم، گفت: از بهار امسال کلاس‌های آموزشی و چندین همایش بصیرتی برای نیروهای شورای نگهبان برگزار کرده‌ایم.

هاشمی تاکید کرد: اگر عکس و فیلمی از نیروی نظارتی مبنی بر طرفداری از کاندیدایی به دست ما برسد حتی اگر روز انتخابات باشد او را برکنار می‌کنیم، زیرا هدف ما برگزاری یک انتخابات سالم است.

به گفته وی تا این لحظه در شبکه نظارت شهرستان چگنی هیچ‌جا به جایی نداشته‌ایم.

رئیس نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی ضمن دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، تاکید کرد: هیئت اجرایی و هیئت نظارت در شهرستان چگنی اجازه نمی‌دهند یک رای از مردم جا به جا و حقی از آنها پایمال شود.

هاشمی با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در خصوص عدم مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان، گفت: با توجه به اهمیت مجلس خبرگان از مردم می‌خواهیم به کاندیدای مورد نظر خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رای دهند.