ابوطالب شفقت ظهر امروز در حاشیه جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی با هدف پیگیری مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به استان برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: چند پروژه از مصوبات سفر مشکلاتی دارند که برخی‌ها تعیین تکلیف و برخی نیز […]

ابوطالب شفقت ظهر امروز در حاشیه جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی با هدف پیگیری مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: چند پروژه از مصوبات سفر مشکلاتی دارند که برخی‌ها تعیین تکلیف و برخی نیز برای پیگیری به معاونت‌های مربوطه ارجاع داده شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه پروژه‌های مربوط به شرکت برق استان تکمیل شده، افزود: برخی پروژه‌های سدسازی و آب تکمیل شده، در حوزه کشاورزی برخی پروژه‌ها تکمیل و در حوزه راه شهرسازی نیز برخی پروژه‌ها مشکل دارند که باید تامین اعتبار شوند.

شفقت بیان داشت: در حوزه بانک‌ها مشکل جدی داریم، مدیران بانک‌ها باید وارد میدان شده و به طور جدی باید مشکلات خود را مطرح کنند تا بتوانیم سطح برخورداری استان با توجه به محرومیت را افزایش دهیم.