به گزارش تژگاه، جلسه اعضای شورای ائتلاف شهرستان خرم‌آباد شامگاه دوشنبه به منظور تشکیل کمیته‌های تخصصی در این شورا برگزار شد. علی دهقان‌نژاد رئیس شورای ائتلاف خرم‌آباد در این زمینه گفت: این شورا رویکرد خود را بر استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف قرار داده است و اکثر کمیته‌های شورای ائتلاف در خرم‌آباد را […]

به گزارش تژگاه، جلسه اعضای شورای ائتلاف شهرستان خرم‌آباد شامگاه دوشنبه به منظور تشکیل کمیته‌های تخصصی در این شورا برگزار شد.

علی دهقان‌نژاد رئیس شورای ائتلاف خرم‌آباد در این زمینه گفت: این شورا رویکرد خود را بر استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف قرار داده است و اکثر کمیته‌های شورای ائتلاف در خرم‌آباد را جوانان تشکیل داده‌اند.

وی افزود: حدود ۹۵ درصد اعضای شورای ائتلاف در خرم‌آباد را جوانان تشکیل داده‌اند.

دهقان‌نژاد عنوان کرد: رویکرد شورای ائتلاف همواره بر اساس منویات مقام معظم رهبری تعیین می‌شود و بر همین اساس در این مقطع زمانی نیز بحث جهاد تبیین و همچنین توجه به مولفه‌های مد نظر مقام معظم رهبری در بحث انتخابات مورد تاکید ما است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پیش روی مجلس از جمله موارد مد نظر شورای ائتلاف است که کمیته‌های تخصصی در سطح شهرستان در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام خواهند کرد.

رئیس شورای ائتلاف خرم‌آباد گفت: ستاد انتخابات شورای ائتلاف در سطح شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و بر اساس دستورالعمل مشخص فعالیت خود را جلو می‌برد.

وی در پایان از جوانان، نخبگان، دانشگاهیان، افراد صاحب ایده و تمام کسانی که در در گروه انقلاب دارند برای فعالیت در شورای ائتلاف در خرم‌آباد دعوت کرد.

پایان پیام/