سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: بازیکنان خیبر انگیزه بالایی دارند و این به ما کمک می‌کند که قدم‌هایمان را محکم‌تر و بلندتر و قوی‌تر برداریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم فوتبال خوبی بازی کنیم و به مجموعه اهداف باشگاه برسیم.

رضا مهاجری‌ سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در خصوص اردوی آماده سازی خیبر در تهران و بازی روز گذشته این تیم با مس کرمان که برتری یک بر صفر خیبر همراه بود، عنوان کرد: قبل از ورود به بحث فنی از مالک و مدیرعامل تیم که شرایط را فراهم کردند تا تیم بهتری از نظر جذب نفرات و از نظر اردویی داشته باشیم تشکر می‌کنم.

وی در ارتباط با بازی خیبر و مس افزود: این سومین بازی تدارکاتی ما در ١٠ روز گذشته بود و سنگین‌ترین بازی ما هم با مس کرمان بود که یک محک جدی در اوج فشار بدنی و روحی خوردیم.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد گفت: در دیدار با مس توانستیم گل بزنیم و خلق موقعیت کنیم و کمتر به حریف موقعیت بدهیم، در عین حال مشکلاتی هم داریم چون تیممان ناخواسته دچار تغییرات زیاد شده و نیاز به هماهنگی بیشتر داریم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان خیبر انگیزه بالایی دارند و این به ما کمک می‌کند که قدم‌هایمان را محکم‌تر و بلندتر و قوی‌تر برداریم.

مهاجری گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم فوتبال خوبی بازی کنیم و به مجموعه اهداف باشگاه برسیم.