توکل شاکرمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان در این زمینه اظهار داشت: در آستانه شب یلدا و با همت و کمک مالی بازیکنان تیم ملی کشور ٢٠ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان لرستان آزاد شدند. وی افزود: بدهی این افراد قریب ٧ میلیارد و ٨٠٠ میلون تومان بوده که همگی این زندانیان […]

توکل شاکرمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان در این زمینه اظهار داشت: در آستانه شب یلدا و با همت و کمک مالی بازیکنان تیم ملی کشور ٢٠ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان لرستان آزاد شدند.

وی افزود: بدهی این افراد قریب ٧ میلیارد و ٨٠٠ میلون تومان بوده که همگی این زندانیان بدهکار مالی در جرائم غیر عمد و محبوس در زندان‌های استان لرستان بودند که با پیگیری مددکاران عزیز و استفاده از ظرفیت‌های فرایند آزادسازی زندانیان غیر عمد حدود ۴ و نیم میلیارد تومان از این مبلغ از طریق رایزنی با شکات، گذشت و مصالحه اخذ شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان بیان کرد: این کمک‌ها توسط فوتبالیست‌های تیم ملی کشورمان و پیگیری آقایان وحید امیری و علیرضا بیرانوند از فوتبالیست‌های هم استانی و محبوب تیم ملی جمع آوری شده است.

وی یادآور شد: فوتبالیست‌های تیم ملی قبل از بازی‌های جام جهانی قطر نیت کرده بودند که پس از برگشت از این بازی‌ها در امورات خیر از جمله آزادی زندانیان شرکت نمایند و بخشی از پاداش هایشان در بازی های جام جهانی را به آزادی زندانیان استان لرستان اختصاص دادند.

شاکرمی در پایان گفت: ٢٠ نفر زندانیان آزاد شده شامل دو نفر زن و ١٨ نفر مرد بودند.

پایان پیام/