مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: جشن عاطفه‌ها روزهای پانزدهم و شانزدهم شهریورماه در سطح استان برگزار می‌شود.

جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، گفت: شهریور یکی از ماه‌های پرکار برای کمیته امداد محسوب می‌شود چنانکه در این مورد جشن عاطفه‌ها را داریم که هر ساله پیش از بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را کمک به دانش آموزان نیازمند جهت حضور در مدارس و تأمین نیازهای اولیه تعلیم و تربیت آنها برشمرد و افزود: بر این اساس سه برنامه نمادین برگزار می‌شود؛ در این راستا پانزدهم و شانزدهم شهریور جشن عاطفه‌ها در ادارات و مراکز نیکوکاری برگزار شده و در هر شهر نیز یک پایگاه ثابت خواهیم داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان لرستان اظهار داشت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه جشن عاطفه‌ها روز یازدهم مهر ماه در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در توزیع کالاها و مبالغ جمع‌آوری شده در مدارس نقشی نداشته و این کار با مشورت انجمن اولیا و مربیان و مدیران مدرسه صورت می‌گیرد، ادامه داد: پیگیری کرده‌ایم تا اقلام و مبالغی که در جشن عاطفه‌ها در مدارس غیرانتفاعی و بالای شهر جمع‌آوری می‌شود در بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم توزیع شوند.

محمدی با بیان اینکه حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: کمیته امداد هر ساله پیش از آغاز سال تحصیلی اقدام به خرید لوازم و تحریر پوشاک و ارائه کمک هزینه جهت خرید کتب بین دانش آموزان می‌کند که این کار از چند روز قبل در سطح استان آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان خاطرنشان کرد: سال گذشته با برگزاری جشن عاطفه‌ها حدود ۲ میلیارد تومان جهت کمک به دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.