تژگاه_سعید سرشار؛ امروز شنبه، مردم شهید پرور و همیشه در صحنه لرستان با برگزاری تجمع در شهرهای مختلف استان اقدام‌ها و بمباران‌های رژیم غاصب،کودک‌کش و نسل‌کش صهیونیستی در غزه را محکوم کردند. این تجمع‌های مردمی به منظور حمایت از مردم فلسطین و به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه غزه که در هفته‌های اخیر زیر بمباران […]

تژگاه_سعید سرشار؛ امروز شنبه، مردم شهید پرور و همیشه در صحنه لرستان با برگزاری تجمع در شهرهای مختلف استان اقدام‌ها و بمباران‌های رژیم غاصب،کودک‌کش و نسل‌کش صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

این تجمع‌های مردمی به منظور حمایت از مردم فلسطین و به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه غزه که در هفته‌های اخیر زیر بمباران رژیم اسرائیل هستند، برگزار شد.

در خرم‌آباد این تجمع از ساعت ۱۰ در مصلی الغدیر این شهر با حضور تجمع کثیری از مردم و همچنین با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

بسیاری از خانواده‌ها به همراه کودکان خود در این تجمع حاضر شده بودند.

پرچم‌های فلسطین و حزب‌الله توسط تجمع‌کنندگان بر افراشته شده بود.

این تجمع‌ها در همه شهرستان‌ها بجز از ساعت ۱۰ آغاز و در بروجرد از ساعت ۱۱ آغاز شد.

در پل‌دختر کودکان همراه با مادران خود با داشتن عروسک‌هایی در دست با عمق وجود فریاد حمایت از کودکان غزه سر دادند و با آنها اعلام نمودند که تنها نیستند و مقاومت و ایستادگی‌شان را تحسین و ارج می‌نهند.

اقشار مختلف مردم هویزه ثانی امروز برای سر دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تجمع کردند تا خشم و انزجار خود از سیاست‌های پلید شیطان بزرگ ، آمریکای جنایت‌کار وحمایت‌های آنان از اسرائیل کودک‌کش را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

همه امروز آمده بودند تا به ویژه به برخی حکام وسردم‌داران بزدل بعضی کشورهای منطقه اعلام کنند، سکوتشان خیانت به اسلام و قرآن است و فلسطین و غزه تنها نیست و در این مسیر تکلیف عمل به فرمان ولایت است که تا نابودی کفر و اسرائیل، مقاومت خواهیم کرد.

در پایان تجمع‌های امروز بیانیه حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب قرائت شد.

پایان پیام/

  • نویسنده : سعید سرشار