زهرا دریکوند، کم سن ترین‌ نویسنده حوزه ایثار و شهادت در مطلبی که برای این رسانه در خصوص جنگ غزه و کودک‌کشی رژیم صهیونسیتی ارسال کرده است، نوشت؛ بسم‌الله قاصم الجبارین و من یتول الله و رسوله والذین ءامنوا فإن حزب الله هم الغالبون؛ و کسى که ولایت خدا و پیامبرش و مؤمنان را بپذیرد، […]

زهرا دریکوند، کم سن ترین‌ نویسنده حوزه ایثار و شهادت در مطلبی که برای این رسانه در خصوص جنگ غزه و کودک‌کشی رژیم صهیونسیتی ارسال کرده است، نوشت؛

بسم‌الله قاصم الجبارین

و من یتول الله و رسوله والذین ءامنوا فإن حزب الله هم الغالبون؛

و کسى که ولایت خدا و پیامبرش و مؤمنان را بپذیرد، پس [اینان حزب خدایند] به تحقیق تنها حزبِ خدا پیروزمندان‌اند.

خطاب من به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل این است که وعده خدا حق است و فلسطین عزیز پیروز خواهد شد و کودکانش روزی این پیروزی را جشن خواهند گرفت، زمانی که دیگر هیچ اثری از این رژیم کودک کش در روی زمین باقی نمانده است.

ای درندگان! شما بویی از انسانیت نبرده.اید، اگر مرد بودید در مقابل جبهه‌ مقاومت و مردان ما قد علم میکردید، شما ترسوتر از آن هستید که رو در رو در مقابل مردان پر قدرت و با ایمان مقاومت بایستید. در حالی که مردان مقاومت، رفتاری از سر محبت با کودکان شما دارند و دنیا این بزرگی را دید، شما که همچون تار عنکبوت سست هستید؛ در نهایت ضعف و سستی در مقابل کودکان و زنان ایستاده‌اید و آنها را وحشیانه به شهادت می‌رسانید که این نشانگر ضعف و سستی شماست.

گناه کودکان بی‌پناه چیست؟ غیر از این که می‌خواهند در سرزمین مادری خود بمانند و خواهند ماند. بأی ذنب قتلت؛ چه کرده‌اند که باید اینچنین وحشیانه شهید شوند و عزیزانشان در مقابل چشمانشان پر پر شوند. این را بدانید، عمو قاسم‌ها هنوز زنده‌اند، اما شما توان مقابله با آنان را ندارید، در عوض زورتان به کودکان و زنان بی‌سرپناه رسیده و با آنان زورآزمایی می‌کنید!

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا؛

این روزها هم روزهای عاشورایی و غزه کربلاست، شما حرمله‌ها کودکان بسیاری را شهید یا مجروح کردید، آب را به رویشان بستید، برقشان را قطع کردید، مرزشان را بستید و اجازه ندادید کمک‌های ملت‌ها به دستشان برسد. مرگ بر شما باد.

بیش از ۷۵ سال است که کودکان فلسطینی از دست شما یزیدیان آرامش و آسایشی ندارند. آنقدر ظالم هستید که حتی کودک یک روزه را به شهادت رساندید!

ای یزیدیان ما آنچنان با شما جنگ می‌کنیم تا فلسطین را آزاد کنیم و صهیونیست‌ها بدانید که ما ملتهای آزاده، کشورهای مسلمان و جبهه‌ی مقاومت و کودکان نسل سلیمانی در سراسر دنیا برای نجات دادن عزیزانمان، تلاش خواهیم کرد و شما را نابود میکنیم.

اما خطابم به کودکان فلسطین عزیز این است که بزرگ مردان کوچک شمایید، شما اسطوره‌های تاریخ ساز هستید و این را بدانید که ما کودکان جهان در کنار شما هستیم و جانمان فدای شما باد.

ما فلسطین را آزاد می‌کنیم چون خدا با ماست.

مرگ بر آمریکا…

مرگ بر اسرائیل…

مرگ بر انگلیس…

پایان پیام»