جلسه تعیین تکلیف سینما کیهان شهرستان دورود روز گذشته با حضور معاون اداری مالی اداره کل، فرماندار دورود، شهردار، نایب رییس شورای شهر و دیگر اعضای شورا و مالک سینما کیهان در محل فرمانداری دورود برگزار شد. فرشاد سیفی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این خصوص اظهار […]

جلسه تعیین تکلیف سینما کیهان شهرستان دورود روز گذشته با حضور معاون اداری مالی اداره کل، فرماندار دورود، شهردار، نایب رییس شورای شهر و دیگر اعضای شورا و مالک سینما کیهان در محل فرمانداری دورود برگزار شد.

فرشاد سیفی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این خصوص اظهار داشت: سینما کیهان شهرستان دورود یکی از سینماهای قدیمی و پرخاطره استان بوده و بخشی از هویت فرهنگی این شهرستان به شمار می رود.

وی افزود: نیاز شهرستان دورود به سینما ضروری بوده و برای حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بسیار مهم و اثرگذار است از این رو احیا آن در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تصمیم گیری مناسب برای احیا سینما کیهان خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد سرمایه گذار تعهداتی که با حضور اعضای جلسه متعهد به انجام آن شده است را در اسرع وقت انجام دهد تا روند احیا و نوسازی سینما کیهان دورود سرعت گیرد.

سیفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی و همکاری که مسوولان شهرستان داشتند شاهد رونق گرفتن مجموعه سینما کیهان دورود باشیم.