کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس اسلامی شهرستان خرم‌آباد و چگنی تاکید کرد: به شخص رای ندهیم و به افرادی رای بدهیم که برنامه، تخصص و تجربه داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری تژگاه، نورمحمد فردی بیرانوند کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس اسلامی شهرستان خرم‌آباد و چگنی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند، اظهار کرد: چهار مولفه امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت که مقام معظم رهبری به آن اشاره و تاکید داشتند نقش تاثیر گذاری در انتخابات دارد.

وی گفت: ما برای تعیین سرنوشت چهار ساله خود باید در انتخابات شرکت کنیم، علاوه بر این وظیفه شرعی و ملی ایجاب می‌کند که در انتخابات شرکت کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس اسلامی شهرستان خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه باید به کسی رای بدهیم که دارای سابقه، توان، تخصص، سلامت، کارایی و دارایی باشد، خاطرنشان کرد: باید کارنامه و سابقه نامزدهای مختلف را بررسی کنیم و به افرادی رای بدهیم که در مجلس تاثیرگذار باشد.

فردی بیرانوند تاکید کرد: اگر مجلس قوی داشته باشیم قطعا دولت قوی هم خواهیم داشت، زیرا به وزاریی رای اعتماد می‌دهند که در جامعه خدمت‌گزار باشند.

 

وی با بیان اینکه قانون‌گذاری و اجرای قانون وظایف نمایندگان است، گفت: نمایندگان طبق اصل ۷۱ قانون اساسی می توانند در خصوص مسائل و مشکلات جامعه اظهار نظر کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس اسلامی شهرستان خرم‌آباد و چگنی تاکید کرد: به شخص رای ندهیم و به افرادی رای بدهیم که برنامه، تخصص و تجربه داشته باشد.

فردی بیرانوند با اشاره به مشکلات پیش روی استان در حوزه‌های مختلف توضیح داد: اگه هر کدام از نمایندگان در مدت چهار سال یک کار اساسی انجام می‌دادند اکنون مشکلات استان حل می‌شد، ما نمی‌گوییم کاری انجام نشده اما کافی نیست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی، گفت: اگر از ظرفیت‌ها استفاده شود شاهد اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی استان خواهیم بود.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس اسلامی شهرستان خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه اگر به مجلس راه پیدا کنم صداقت و شفافیت را سر لوحه خود قرار می‌دهم، گفت: با مردم شفاف صحبت می‌کنم، باید دست مردم را بوسید و تمام اقدامات دولت باید در اختیار مردم قرار بگیرد.

فردی بیرانوند تاکید کرد: من با شعار « اگر مردم بخواهند من می‌دانم و می‌توانم» وارد مجلس شده‌ام.

پایان پیام/