فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله۲ در لرستان ۲۰۰ گروه جهادی متخصص در منطقه حاشیه شهرهای لرستان طی حرکتی نمادین به‌صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش تژگاه، سردار مرتضی کشکولی در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸ شهریور سال ۹۷ روز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در لرستان است.

وی افزود: این رزمایش با حضور ۳۴ گردان بیت‌المقدس در همه شهرستان‌ها و نواحی سپاه و گردان‌های ویژه امام علی (ع) برداران و کوثر خواهران رزمایش اقتدار عاشورایان محمد رسول‌الله ۲ آغاز به کارکرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بابیان اینکه این رزمایش به صورت ۲۴ ساعته برگزار می‌شود، تصریح کرد: نیروهای بسیجی راهی اردوگاه‌های قدس می‌شوند و در آنجا نیروهای بسیجی به مدت ۲۴ ساعت عملیات مختلفی ازجمله ستون کشی، راهپیمایی شبانه، تمرین‌های مقابله با آشوب، آشنایی با اصول رزم انفرادی و شناخت آرایش‌های امنیتی انجام می‌دهند.

وی گفت: همزمان با این رزمایش، اعزام گروه‌های جهادی متبحر دانش‌آموزی، دانشجویی و جامعه پزشکی در حاشیه آسیب‌دیده شهر به‌صورت حرکتی نمادین برگزارشده است.

 کشکولی تصریح کرد: هزار و ۸۰۰ گروه جهادی پایگاه محور و حدود ۲۰۰ گروه جهادی تخصصی در استان داریم که در طول سال فعالیت می‌کنند و برای این رزمایش ۲۰۰ گروه جهادی متخصص در منطقه حاشیه خرم‌آباد از جمله علی‌آباد، اسدآبادی، گل‌سفید و پاچنار و.. و در دیگر شهرستان‌های لرستان طی حرکتی نمادین به‌صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: ما بدون بودجه و با استفاده از توانمندی خیران و قشر حزب‌اللهی و تحصیل‌کرده خدمات گرفته و در تلاشیم غبار فقر، محرومیت و آسیب را از چهره مردم نیازمند برداریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ارائه خدمات در قالب پزشک، دندان‌پزشک، روان‌پزشک و پزشک متخصص، ساخت پل، مسجد، خانه عالم و.. گوشه‌ای از فعالیت‌های نیروهای جهادی است.

وی افزود: گروه‌های جهادی هر آنچه دغدغه مردم محروم است در قالب فعالیت خیران بدون داشتن هزینه‌ای برای دولت و مردم انجام می‌دهند.

کشکولی با اشاره به اینکه برای این کار منت می‌کشیم نه منت بگذاریم چراکه اگر منت بگذاریم کارهای ما بی رازش هستند گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است تا گره ای از آن‌ها را بازکنیم./فارس