هلدینگ‌های اقتصادی دولت در لرستان سرمایه‌گذاری کنند معاون اقتصادی استانداری لرستان از اصلی‌ترین اهداف شرکت‌های سرمایه‌گذاری، به تعادل رساندن کشور است، گفت: اما در برخی شهرستان‌ها، این سرمایه‌گذاری به خوبی انجام نشده که انتظار می‌رود در راستای توازن سرمایه به این مناطق توجه شود. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی امشب در جلسه […]

هلدینگ‌های اقتصادی دولت در لرستان سرمایه‌گذاری کنند

معاون اقتصادی استانداری لرستان از اصلی‌ترین اهداف شرکت‌های سرمایه‌گذاری، به تعادل رساندن کشور است، گفت: اما در برخی شهرستان‌ها، این سرمایه‌گذاری به خوبی انجام نشده که انتظار می‌رود در راستای توازن سرمایه به این مناطق توجه شود.

هلدینگ‌های اقتصادی دولت در لرستان سرمایه‌گذاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی امشب در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: لرستان از استان‌هایی از نظر تورم و بیکاری وضعیت مناسبی ندارد، با این وجود طی ۲ سال اخیر اقدامات خوبی برای کاهش نرخ تورم و بیکاری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های اقتصادی همچون شستا و صندوق بازنشستگی در استان فعال هستند، از طرفی واحدهایی در استان که پروژه‌های در حال اجرا هر چه سریعتر به نتیجه برسند تا اشتغال استان سامان بگیرد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان از اصلی‌ترین اهداف شرکت‌های سرمایه‌گذاری، به تعادل رساندن کشور است، افزود: اما در برخی شهرستان‌ها همچون خرم‌آباد،کوهدشت و سلسله این سرمایه‌گذاری به خوبی انجام نشده که انتظار می‌رود در راستای توازن سرمایه به این مناطق توجه شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها بیکاری بیداد می‌کند، گفت: دولت باید با مداخله خود واحدها را فعال کند.

وی، اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به صندوق امید، پوشش بیمه رایگان اجتماعی روستاییان، خرید سابقه سربازی، تامین اعتبار برای مشاغل خرد و کوچک، ایجاد شعبه بانک در دلفان، سرمایه‌گذاری بانک تعاون در استان و تکمیل و توسعه شیر پگاه خرم‌آباداز مطالبات مردم استان است.

پایان پیام/