پایگاه خبری_تژگاه؛ سعید سرشار: 🔹 حدود دو سال پیش، دولت سیزدهم با حمایت جریان‌های اصول‌گرا و انقلابی در شرایطی امور را در دست گرفت که کشور در اکثر حوزه‌ها در وضعیتی نامناسب و رو به ورشکستگی بود. 🔹در هر حال سیدابراهیم رئیسی امور را در دست گرفت و نقشه راه دولت حود را برای عبور […]

پایگاه خبری_تژگاه؛ سعید سرشار:

🔹 حدود دو سال پیش، دولت سیزدهم با حمایت جریان‌های اصول‌گرا و انقلابی در شرایطی امور را در دست گرفت که کشور در اکثر حوزه‌ها در وضعیتی نامناسب و رو به ورشکستگی بود.

🔹در هر حال سیدابراهیم رئیسی امور را در دست گرفت و نقشه راه دولت حود را برای عبور از وضع موجود و رسیدن به نقطه مطلوب ترسیم کرد.

🔹اکنون که حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد اندک اندک برنامه‌های دولت در حال تحقق است اما از آنجا که برداشت آوار تلنبار شده مشکلات گذشته یکشبه حل نمی‌شود، اندکی زمان می‌برد تا طعم شیرین توسعه زیر زبان و روی سفره مردم چشیده شود.

🔹در این بین لرستان همیشه مغفول مانده در دولت‌های گذشته نیز با همان دست فرمان که گفته شد در مسیر توسعه قرار گرفت.

🔹انبوه مشکلات زیرساختی و تعطیلی پروژه‌های عمرانی و کارخانجات صنعتی و آوار بیکاری و فلاکت در این استان، یادگاری است که از سال‌های قبل بجا مانده و هر ذهن آگاهی به درستی می‌داند هر یک از این عقب‌ماندگی‌ها سال‌ها زمان میبرد تا به نقطه مطلوب برسد.

اکنون اما با گذشت نیمی از عمر دولت سیزدهم، حرکت به سوی توسعه در مسیر درستی قرار گرفته و نتیجه آن در این شرایط سخت بودجه‌ای در کشور این شده که در لرستان ٧٣ واحد تولیدی تعطیل احیا شده‌اند و از طرفی پروژه‌های عمرانی مانند سدها، راه‌آهن، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، پل‌های استراتژیک داخل شهری و برون شهری و جهاد آبرسانی و… هر یک نویدبخش حرکت به سوی روزهای درخشان برای لرستان است.

🔹از حوزه‌های اقتصادی و عمرانی که بگذریم، در حوزه سیاسی نیز این روزها حال جریان‌های سیاسی بهتر از همیشه است و به ویژه نیروهای انقلابی و حامی دولت رئیسی این روزها به وحدت و ائتلاف خوبی رسیده‌اند.

🔹همراهی جریان های وحدت و شورای ائتلاف در کنار استاندار لرستان در این ایام می‌تواند برای پیشرفت لرستان بسیار مفید باشد چراکه در آینده نه چندان دور شاهد سفر دوم ریاست جمهوری به لرستان خواهیم بود و قطعا این وحدت رویه بین جریان‌های انقلابی و استاندار لرستان می‌تواند منجر به نگاه ویژه‌تر دولت به استان شود و برای مردم منشأ خیر باشد.

🔹باری، توسعه همه جانبه لرستان آرزوی دیرینه هر لرستانی است و امید می‌رود در سایه وحدت ایجاد شده، شاهد رسیدن قطار توسعه لرستان به نقطه‌ای روشن باشیم و آوار بیکاری و مهاجرت و تورم و فلاکت برای همیشه از سر مردم این دیار قهرمان پرور رخت برچیند.

  • نویسنده : سعید سرشار