داریوش شاهون‌وند در جلسه مدیریت بحران که در خصوص کدورت آب خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: به نظر من در برخی موارد ما مدیران یا بی خیال هستیم، یا تکالیف خود را نمی‌دانیم. وی خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم تصفیه خانه خرم‌‌آباد یکی از اولویت های اساسی است که باید تکمیل می‌شد، اما می‌بینیم که […]

داریوش شاهون‌وند در جلسه مدیریت بحران که در خصوص کدورت آب خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: به نظر من در برخی موارد ما مدیران یا بی خیال هستیم، یا تکالیف خود را نمی‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم تصفیه خانه خرم‌‌آباد یکی از اولویت های اساسی است که باید تکمیل می‌شد، اما می‌بینیم که این اتفاق رخ نداده است.

دادستان مرکز استان لرستان گفت: در خصوص رها سازی آب، باید با مدیریت هوشمند رهاسازی مراقب باشیم از این محل هم ضربه‌ای وارد نشود.

شاهون‌وند تاکید کرد: در حال حاضر دو موضوع مهم است یکی سلامت آب و دیگری گل آلود بودن، باید توجه کنیم که آزمایش‌ها دقیق باشد تا به سلامت مردم لطمه وارد نشود.

وی بیان کرد: باید چاره اندیشی کنیم و گام به گام جلو برویم، نه اینکه سال آینده هم همین را تکرار کنیم که چرا تصفیه خانه تکمیل نشده است.

دادستان خرم‌آباد گفت: در خصوص آبرسانی با تانکر هم باید آمادگی لازم را هم در خصوص تعداد ماشین آلات هم زمان و هم فاصله داشته باشیم تا با مشکلی مواجه نشویم.