وزیر کار: مردم را معطل تصمیم‌گیری‌ها نکنیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان گفت: مصوبات جلسه باید عملیاتی شود و مردم را منتظر تصمیم‌های خود نگذاریم. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید صولت مرتضوی امشب در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در سالن جلسات استانداری، اظهار […]

وزیر کار: مردم را معطل تصمیم‌گیری‌ها نکنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان گفت: مصوبات جلسه باید عملیاتی شود و مردم را منتظر تصمیم‌های خود نگذاریم.

وزیر کار: مردم را معطل تصمیم‌گیری‌ها نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید صولت مرتضوی امشب در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: مصوبات جلسه باید عملیاتی شود و مردم را منتظر تصمیم‌های خود نگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: موانع مصوبات سفر باید رفع و هر چه سریع‌تر و تحت هر شرایطی از هر محلی اجرایی شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از محل مسوولیت‌های اجتماعی، برای تکمیل خانه‌های عالم روستایی اعتباراتی لحاظ می‌شود، افزود: چرا برای انجام کارها به دنبال اجازه گرفتن از بالا هستید و چرا دستگاه‌های نظارتی به توسعه استان کمک نمی‌کنند.

مرتضوی بیان داشت: روز قیامت آیا می‌توانیم پاسخ‌گوی مسوولیت گرفته شده باشیم، فرصت می‌گذرد و بعدها غصه خواهیم خورد که چرا مشکل مردم را حل نکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: زیبنده ما نیست جوان بگوید من اشتغال می‌خواهم، یا تسهیلات ازدواج و … می‌خواهیم، بگوییم این مشکل تو است.

پایان پیام/