سرپرست مدیریت بیمه دی استان لرستان گفت:  ۱۷۲ میلیارد تومان از ابتدای سال  تا برج هفت به مراکز درمانی پرداخت کردیم . 

بختیار بالت  ظهر امروز در  نشست خبری مدیریت سرپرستی شرکت بیمه دی لرستان با اصحاب رسانه که به مناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس این بیمه برگزار شد، اظهار داشت: این شرکت بیمه به عنوان شرکت بیمه جنرال از طریق جذب نیروی متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق  در حال خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است.

 

وی افزود: این شرکت با ۹هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و تولید حق بیمه سالانه بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

سرپرست مدیریت بیمه دی استان لرستان با اشاره به اینکه با برخورداری از بالاترین  سطح توانگری  درصنعت بیمه ای، بیمه دی جز ۵ شرکت برتر این شرکت است گفت:  در حال حاضر بیش از  ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده  در سراسر کشور که غریب ۲۰درصد بازار بیمه در مان تکمیلی را شامل می شود خدمات بیمه ای خود را از  شرکت بیمه دی دریافت می کند.

 

وی با بیان اینکه عمده سهام این شرکت متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران  است، بیان کرد: بیمه درمان بنیاد شهید بیش از  ۱ میلیون و ۵۹۰ هزار نفر است که  در لرستان حدود ۴۷ هزار و ۵۰۰ بیمه شده درمان تکمیلی خانواده‌های شهدا داریم که خدمات بیمه ای از شرکت بیمه دی دریافت می‌کنند و به همین دلیل این شرکت  زیر ساخت  فناوری مناسبی از طریق همکاری گسترده با مراکز درمانی قرارداد داریم.

بالت بیان کرد:  اکنون با بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی در سراسر کشور قرارداد داریم که بیمه شده بدون نیاز معرفی نامه کتبی خدمات درمانی را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند و در لرستان با نزدیک به  ۴۰۰ مرکز درمانی قرارداد داریم  که حدود  ۹۲ داروخانه ، ۹۰ مطب و … قرار داد داریم که در سایت شرکت بیمه قابل مشاهده هستند .

 

وی عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ نمایندگی فروش و کارگزاری در کل کشور داریم که در لرستان ۴۷ نمایندگی فعال مشغول ارائه خدمات بیمه‌ای هستند.

سرپرست مدیریت بیمه دی استان لرستان بیان کرد: بیمه دی در سال‌های ۹۸ و ۹۹ رتبه اول در بین موسسات بیمه را کسب کرده  است.

وی با اشاره به اینکه از شاخص های صنعت  بیمه، ضریب  نفود بیمه است که نسبت حق بیمه به تولید ناخالص داخلی است، گفت:  در برنامه پنج ساله ششم توسعه  در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پایین است  که دلایلی چون بیماری اقتصادی، عدم شناسایی نیاز واقعی مردم در بیمه، قوانین دست و پاگیر بیمه، عدم بازاریابی نادرست بازاریابان  بیمه، مسائل فرهنگی و… دارد که  بیمه مرکزی سعی در فرهنگ سازی در سطح مدارس دارد.

بالت با بیان اینکه اپلیکیشن” دی‌دار ” برای انجام فعالیت‌های الکترونیک بیمه شدگان  تهیه شده است، گفت:  شرکت بیمه دی خدمات درمانی خاصی را پوشش می‌دهد و در یک شعبه با حدود ۱۲ نفر نیرو فقط خسارت درمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۹۰ درصد با مراکز بیمه  قرارداد می‌بندیم افزود: بدون جامعه بنیاد شهید رشد ۶۵ درصد مثبت در لرستان  بوده است.

بالت با بیان اینکه بنیاد و شهدا ما را بیمه کرده اند، عنوان کرد: بازدید از ۷۲ خانوار دارای مشکلات مالی و جانباز ۷۰ درصد با کمک بنیاد شناسایی کردیم .

وی عنوان کرد: ۱۷۲ میلیارد تومان از ابتدای سال  تا برج هفت به مراکز درمانی پرداخت کردیم و در کمترین زمان ممکن خسارت‌ها را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/